Καλά τι εκπαίδευση είναι αυτή...!
Κοίτα ποιοι θέλουν να μας αξιολογήσουν...!
- Μας λείπουν ακόμα καθηγητές.
- Μπουφάν;
- Δεν έχουμε θέρμανση στα κοντέινερ.
- Δε σε ρώτησε τίποτα στο μάθημα; Πως κι έτσι;
- Ποιόν να πρωτορωτήσει, είμαστε 28 στην τάξη. Φέτος πρώτη φορά εφαρμόζεται αυστηρά αυτό σε όλα τα σχολεία...
- Η Άλγεβρα είναι μόνο 2 ώρες την εβδομάδα. Απ’ ότι μου είπαν οι περυσινοί, ό,τι και να κάνει ο καθηγητής δε βγαίνει ανθρωπινά η ύλη με τίποτα. Είναι πολλαπλάσια από όσα προλαβαίνει να κάνει ο καθηγητής και με τόσα άτομα. Είναι και το βιβλίο χάλια, 20 χρόνια το ίδιο.
- (Μονολογεί: Καλά αυτοί που βγάζουν βιβλία, ύλες, προγράμματα σπουδών, τόσο άχρηστοι είναι;…)
- Μπαμπά να σου πω και το άλλο, συγγνώμη αλλά Φυσική δεν καταλαβαίνω τίποτα στην τάξη.
- Γιατί δεν σας τα εξηγεί ο καθηγητής, δεν είναι καλός;
- Δεν είναι Φυσικός, ούτε καν Χημικός, είναι Βιολόγος. Μια φορά έκανε Φυσική στη σχολή του μας είπε και δεν μπορεί να τη διδάξει όπως πρέπει. Το υπουργείο όμως του την έχει αναθέσει, οπότε αναγκαστικά την κάνει.
Είναι και το βιβλίο φέτος στην Α΄Λυκείου. Ένας συμμαθητής μου είπε ότι ο θείος του που είναι Φυσικός είπε ότι τόσο χάλια βιβλίο είναι κυριολεκτικά δύσκολο να φτιάξεις. Είναι όμως 21 χρόνια το ίδιο στην Α΄ Λυκείου, ο συγγραφέας λένε είναι του κόμματος και θέλει να συνεχίσει να παίρνει τα συγγραφικά δικαιώματα.
- Τέλος πάντων απ’ ότι κατάλαβα θα χρειαστείς και Φυσική κάποια βοήθεια!
Θα δούμε τι θα κάνουμε. Με τη Χημεία τι γίνεται;
- Χημεία δεν κάνουμε, δεν έχει έρθει ακόμα καθηγητής! Ο Γιώργος ο φίλος μου της Β΄ Λυκείου, μου είπε ότι πέρυσι που επίσης άργησε να έρθει καθηγητής για τη Χημεία της Α΄ Λυκείου, όταν ήρθε προχωρούσε πολύ γρήγορα την ύλη. Ο Γιώργος δεν καταλάβαινε.
- (Σιωπή και θλίψη. Ξεκινούν πρόχειροι υπολογισμοί για τα απαιτούμενα χρήματα για Φροντιστήρια)
Τα άλλα μαθήματα πως πήγαν; Τι άλλο είχες...;
Αγγλικά, πολύ καλά, καλή καθηγήτρια, φιλική και εξηγεί καλά.
- Μήπως να σταματάγαμε τότε τα Αγγλικά στο Φροντιστήριο;
- Τι λες ρε μπαμπά, απ’ τον Άρη κατέβηκες! Υπάρχει μαθητής στην Ελλάδα να έμαθε Αγγλικά στο σχολείο; Τι να σώσει ο καθηγητής, εδώ μιλάμε για την απόλυτη ανοργανωσιά σε βιβλία, σε συνέχεια από βαθμίδα σε βαθμίδα, ανυπαρξία στόχων για ένα δίπλωμα κ.λ.π. Να δούμε μήπως οι νεότεροι είναι πιο τυχεροί, τώρα που τα Αγγλικά μπήκαν στα νήπια και τα προνήπια. ( Γέλια από όλη την οικογένεια).
- Τελευταία ώρα τι είχατε καλλιτεχνικά;
- Δε σου είπα ρε μπαμπά ότι δεν υπάρχουν τέτοια μαθήματα στο ελληνικό σχολείο;
Εικαστικά, μουσική, θεατρολογία είναι στις άλλες χώρες αυτά. Δε χωράνε στο πρόγραμμα. Τι νομίζεις δε θα τα έβαζαν αν έκριναν, δεν ξέρουν αυτοί που βγάζουν τα ωρολόγια προγράμματα; Τόσο μελετημένα εύστοχα κι αποτελεσματικά είναι. Επιστήμονες τα βγάζουν. Τώρα κάποιοι λένε ότι είναι κομματικοί αποσπασμένοι, που έχουν πολλά χρόνια να μπουν σε τάξη.
Λένε ότι το κριτήριο τους δεν είναι η καλύτερη εκπαίδευση, αλλά η ικανοποίηση κλάδων, κομματικά κριτήρια και τέτοια. Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά.
- Τέλος πάντων τι να πω, να δούμε πως θα ανταπεξέλθουμε με τα Φροντιστήρια τώρα.
- Μπαμπά να σε ρωτήσω επειδή από την Τρίτη Δημοτικού αυτό μαθαίνω: Όσοι δεν είναι Χριστιανοί, συνήθως δεν είναι καλοί; Μερικοί συμμαθητές μου πάνε τόσα χρόνια κατηχητικό, άλλοι εξομολογούνται κιόλας. Στα Θρησκευτικά δε μας λένε για άλλες θρησκείες.
- Δεν έχω χρόνο τώρα, πάντως δεν είναι έτσι.
(Μονολογεί: Γαμώ την …..! Καλά τι εκπαίδευση είναι αυτή!
Τι υπουργείο είναι αυτό, που παράγει όλα αυτά;)
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ / ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ...
Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ
ΕΘΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ...
ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΣΟΥ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ – ΕΝΤΟΛΗΣ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ Ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑ.
ΑΦΟΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ (ΑΝΟΜΟΥΣ) ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.
ΟΙ 12 ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΟΙ 18 ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΟΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ
ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια