Home
/
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
/
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ.
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΕΝΕΤΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ.
ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΔΟΠΑΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΤΑΙ, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΙΜΟΔΟΤΕΙΤΑΙ.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ.
ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΑΚΡΙΒΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ", ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΗΤΕΙΑΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ |
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΑΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΤΩΝ ΔΟΛΙΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ, ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ, ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ, ΔΙΧΑΖΕΙ, ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ, ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΣ, ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.
ΑΘΛΙΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Ή ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΗ ΕΝΤΑΞΗ, ΒΙΑΙΗ ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ.
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
1Η) ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΑΠΑΝΗΡΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΣΧΟΛΕΣ, ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΛΑΣΤΑ Ή ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ Κ.Α.
, ΠΛΑΣΤΑ Ή ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ |
2Η) ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ |
3Η) ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ |
4Η) ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΗ, ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ, ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, (ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΤΕΡΑΤΟΛΑΓΝΙEΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΗΚΟΥΣ)
ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, (ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΤΕΡΑΤΟΛΑΓΝΙEΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΗΚΟΥΣ) |
5Η) ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΑΛΚΟΟΛ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ
6Η) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΦΥΣΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
7Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ.
8Η) ΕΛΕΙΨΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΑΘΕΙΑ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
9Η) ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΟΝΑΞΙΑ,ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
10Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΒΙΑΙΕΣ ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4-9-2015.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΡΙΣΤΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ, ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ, ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΓΝΩΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Η ΔΩΡΕΑΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ, Σ’ ΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΟΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΣΗ.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΒΑΡΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ, ΤΟΝ ΟΞΥΓΟΝΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΟΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΑ,ΜΕ ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΧΟΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ
ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ Ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ
ΙΑΤΡΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ, ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΩΣΤΕ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ
ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ, ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΩΝ, ΛΙΜΝΩΝ, ΡΥΑΚΙΩΝ, Κ.Α., ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΥΔΑΤΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΥΣ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ.
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
A) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ
ΛΕΞΕΩΝ, ΜΕ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΕ ΡΟΗ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
B) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΕΣ
Γ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ
Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ, ΜΕ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ
Ε) ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ (ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ KAI ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ) ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΚΡΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ)
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ,ΕΦΕΣΗ, Ή ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΛΠ, ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΟΛΑ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΘΑ ΔΙΑΝΕΜΗΘΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ.
ΣΕ ΟΛΕΣ OI ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ
ΣΕ ΟΛΕΣ OI ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ
ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΘΑ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ, ΣΤΗΝ ΥΓΙΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΩΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ
ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ``ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ`` ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΜΟΝΟΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Η ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ``
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Reviewed by ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΛΑΠΕΤΣΑΣ
on
Οκτωβρίου 18, 2021
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια